شرایط و قوانین

شرایط و قوانین استفاده از خدمات وب آکسایا

کابران و مشتریان عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فناوری وب آکسایا با دقت مورد مطالعه فرمایید:

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول کاری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا مشتری  نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با تعهدات خود است. در صورتی که در قوانین مندرج و تعهدات و سیاست ها  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از خدمات ما به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری به شخصی گفته می‌شود که با تکمیل فرم سفارش یا فرم ثبت نام به ثبت سفارش از خدمات فناوری وب آکسایا می نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات وب ما  استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به طراحی وب آکسایا  ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که طراحی وب آکسایا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه  امکان دارد آکسایا برای مشتریان خدمات وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آکسایا را با درخواست لغو نمایند.
توجه داشته باشید که info@aksaya[DOT]ir و iinfo.aksaya@gmail[dot]com  تنها ایمیل هایی است که آکسایا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیام / پیش فاکتور ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیام و تبلیغ تحت عنوان طراحی وب آکسایا ، با هر ایمیل دیگری تخلف و سوء استفاده از طراحی وب آکسایا است و در صورت دریافت چنین پیامی ، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@aksaya[dot]ir اطلاع دهید.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

آکسایا به کلیه اطلاعاتی که تحویل تیم فناوری آکسایا داده می شود و  استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
آکسایا  متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سرویس های آکسایا را، توسعه دهد. در واقع با استفاده شما از خدمات ما ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. , آکسایا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش و درخواست ثبت خمدات را می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ویترین ارزانی به وسیله ارسال ایمیل پیش فاکتور  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آکسایا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی خدماتی پشتیبانی و از دسترس خارج شود حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏ طراحی و ثبت خرید ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آکسایا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای خدمات عدم پشتیبانی،  محصول و خدمات دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
–آکسایا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آکسایا محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در فروشگاه آکسایا حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه آکسایا محفوظ است. فروشگاه آکسایا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه آکسایا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فناوری وب آکسایا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای خدمات ذکر شده در آکسایا قیمت های تعرفه های سیستم قیمت گذاری وب و گرافیک ایران می باشد.

طرح مشارکت در فروش و بازاریابی

فناوری آکسایا در طرحی که متعاقباً اعلام می گردد در طرحی به فروش مستقیم و بازاریابی خدمات خود می نماید و فرصت را برای کسب درآمد علاقه مندان بوجود می آورد.

نمایندگی

آکسایا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آکسایا اطلاع دهید.