مزیت داشتن وب سایت چیست؟

اولین و بهترین مرکز تخصصی طراحی سایت همدان، بیش از 14 سال سابقه موفق پشتیبانی حضوری و آنلاین

طراحی سایت

فقط
4

میلیون
تـومـان

طراحی وب سایت همدا | آکسایا

مزیت داشتن وب سایت چیست؟

فهرست مطالب

مزایای استفاده از وب سایت

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که داشتن سایت اینترنتی چه مزیت هایی دارد ؟

وب سایت ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها به شرح زیرند:

تاثیر سایت در اطلاع رسانی:

داشتن یک سایت مانند داشتن یک کاتالوگ است اما با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه است اما برای طراحی یک سایت داینامیک فقط کافیست هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شود و بعد از آن شما می توانید بینهایت صفحه ایجاد کنید که  هزاران و یا میلیونها کاربر از جاهای مختلف جهان می توانند بارها و بارها از آن ها بازدید کنند.

تاثیر سایت در بازاریابی:
موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

در دسترس بودن:

سایت شما با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

دیگر مطالب ما

خدمات طراحی سایت

مطالب بیشتر

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته با بیش از ۵‌میلیون سایت وردپرسی برای ایجاد محتوا است که نیاز به کد نویسی ندارند. المنتور نسخه پرو نیز دارد و بر روی سایت وردپرسی شما نصب می‌شود (نصب

مشاهده کامل »

CMS چیست؟ | ویژگی های CMS خوب

سیستم مدیریت محتوا CMS چیست ؟ سیستم مدیریت محتوا (CSM) برای موفقیت اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها و اینترانت ها (شبکه های داخلی) حیاتی است. با این وجود هنوز بسیاری از سازمان ها و شرکت‌ها با این تکنولوژی

مشاهده کامل »

با تشکر از اینکه همراه طراحی سایت آکسایا بوده‌اید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از روند طراحی سایت، قیمت های طراحی سایت، نمونه کارها و موفقیت های تیم برنامه‌نویسی آکسایا می توانید در ادامه همراه ما باشید.

[ratemypost-result]
[ratemypost]