آموزش نصب وردپرس روی لوکال‌ هاست

اولین و بهترین مرکز تخصصی طراحی سایت همدان، بیش از 14 سال سابقه موفق پشتیبانی حضوری و آنلاین

طراحی سایت

فقط
4

میلیون
تـومـان

طراحی وب سایت همدا | آکسایا

آموزش نصب وردپرس روی لوکال‌ هاست

فهرست مطالب

در این بخش آموزش نصب وردپرس بر روی لوکال هاست را براتون آماده کردم

در ادامه آموزش لوکال هاست مشاهده کنید …

برای این کار ما به برنامه هایی مثل wamp, xampp و یا … نیاز داریم تا بتونیم در ابتدا یک لوکال هاست داشته باشیم که از php و بقیه موارد لازم برای راه اندازی وردپرس پشتیبانی کنه. من خودم با wamp کار میکنم و شما هم می تونید اون رو از اینجا (+) بگیرید. موقعی که نصب با موفقیت به پایان رسید، wamp رو باز میکنیم و چک میکنیم تا ببینیم روشن هست یا نه و اگه روشن نبود با چپ کلیک روی اون و زدن Put Online روشنش میکنیم.

نصب وردپرس در لوکال هاست

حتما آخرین نسخه وردپرس فارسی رو دانلود کردید، اگه ندارینش میتونین از اینجا (+) دریافت کنین… به درایوی که wamp رو نصب کردیم برین، ابتدا وارد پوشه wamp بشین و از اونجا به پوشه www و حالا اینجا یه پوشه مثلا به نام aksaya بسازین و محتویات فایلی که دانلود کردین رو اینجا بریزین.

برای نصب وردپرس ما به یه پایگاه داده احتیاج داریم، پس میریم و اون رو میسازیم، توی آدرس بار http://localhost رو وارد کنین و موقعی که باز شد روی php my admin کلیک کنین… توی صفحه ای که باز شده یه جا هست که نوشته MySQL localhost و زیرش نوشته Create new database… توی این فیلد باید نامی که میخوایم برای دیتابیس انتخاب کنیم رو وارد کنیم، مثلا من میزارم aksaya_db و روی Create کلیک میکنم. دیتابیس ما ساخته شده و اگه به سمت چپ برگه phpmyadmin نیگا کنین میبینین که یه قسمت به نام aksya_db داریم. حالا میریم سراغ سِت کردن اطلاعات با پایگاه داده وردپرس، به پوشه ای که محتویات رو ریختیم میریم و اونجا فایلی که اسمش wp-config-sample.php هست رو به wp-config.php تبدیل میکنیم و با یه برنامه مثل notepad بازش میکنیم. توی این فایل باید اطلاعات پایگاه داده رو وارد کنید، پس عین من کدها رو وارد کنید:

[codesyntax lang=”php”]

// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define('DB_NAME', 'aksaya_db');

/** MySQL database username */
define('DB_USER', 'root');

/** MySQL database password */
define('DB_PASSWORD', '');

[/codesyntax]

 

نکته : برای نصب وردپرس روی لوکال هاست کافیه ما فقط پایگاه داده یا همون دیتابیس رو بسازیم و یوزر و پسورد برای دیتابیس لازم نداریم، پس جلوی قسمت username رو root میذاریم و جلوی password روهم خالی…

در آخر هم ذخیره میکنیم فایل رو و بعد ازش میایم بیرون… حالا به این صفحه میریم : http://localhost/aksaya، اگه یادتون باشه aksaya همون پوشه ای هست که توش محتویات وردپرس رو ریختیم، اگه شما اسمی غیر از این وارد کردین میتونین عوضش کنین. صفحه ای که باز میشه اگه مشکلی وجود نداشته باشه، صفحه نصب وردپرسه، در ابتدا عنوان سایت رو باید وارد کنین. در فیلد بعدی شناسه رو میبینین، از وردپرس نسخه ۳ این قسمت اضافه شده که شما میتونین شناسه مدیریتتون رو هرچی که خواستین بزارین، مثلا man، بعد هم پسورد و بعد هم یه ایمیل معتبر، البته روی لوکال هاست مشکلی نداریم، اما اگه روی هاست شخصی بود، شناسه به این ایمیل میومد و ایمیل اصلی شما بود… کار ما دیگه تمومه، روی راه اندازی وردپرس کلیک کنید و از وردپرس کمال استفاده را ببرید .

نصب وردپرس لوکال

9 Responses

  1. سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید به جرات می تونم بگم تو حوضه ی فعالیتتون بهترینید تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

دیگر مطالب ما

خدمات طراحی سایت

مطالب بیشتر

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته با بیش از ۵‌میلیون سایت وردپرسی برای ایجاد محتوا است که نیاز به کد نویسی ندارند. المنتور نسخه پرو نیز دارد و بر روی سایت وردپرسی شما نصب می‌شود (نصب

مشاهده کامل »

CMS چیست؟ | ویژگی های CMS خوب

سیستم مدیریت محتوا CMS چیست ؟ سیستم مدیریت محتوا (CSM) برای موفقیت اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها و اینترانت ها (شبکه های داخلی) حیاتی است. با این وجود هنوز بسیاری از سازمان ها و شرکت‌ها با این تکنولوژی

مشاهده کامل »

با تشکر از اینکه همراه طراحی سایت آکسایا بوده‌اید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از روند طراحی سایت، قیمت های طراحی سایت، نمونه کارها و موفقیت های تیم برنامه‌نویسی آکسایا می توانید در ادامه همراه ما باشید.

[ratemypost-result]
[ratemypost]