طراحی سایت با المنتور
طراحی سایت با المنتور افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته با بیش از ۵میلیون سایت وردپرسی برای ایجاد محتوا است که نیاز به کد نویسی ندارند. المنتور نسخه پرو نیز دارد و بر روی سایت وردپرسی شما نصب میشود (نصب
بهترین تیم سئو و بهیه سازی سایت ، بیش از ۱۲ سال سابقه کار موفق
بالاترین کیفیت خدمات و پشتیبانی آنلاین
همراه تیم تخصصی و جوان دیجیتال مارکتینگ آکسایا بصورت حرفه ای و تمام وقت شما را به اهدافتان نزدیک میکنند.
ما همواره سعی میکنیم رویاهای شما را با جدیدترین خلاقیت ها اجرا نماییم.
تیم پشتیبانی آکسایا هر لحظه آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شماست.
ما از جدیدترین تکنولوژی ها و ابزار طراحی، بهترین کیفیت اجرا تحویلتان خواهیم کرد.
سئو سایت مجموعی از فعالیت های بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو است که در نتیجه آن کلمات کلیدی مورد نظر یک کسب و کار یا فروشگاه در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. به این کار به صورت خلاصه SEO (Search engine Optimization) گفته میشود.
اهمیت سئو سایت در این میباشد که باعث افزایش رتبه گوگل و کسب رتبههای نخست آن میشود. این پیشرفت فوق العاده، افزایش بازدید و ترافیک سایت را به همراه میآورد. ما مشتریان و تجربه های زیادی داریم که شرایط درآمدی یک بیزینس به صورت حیرت انگیزی با استراتژی سئو سایت متناسب با اهدافشان بهکلی متحول و به رونق تجاری آن کمک شده است.
یک نکته خیلی مهم سئو فرایندی زمانبر و وابسته به عوامل مختلف است. افزایش بازدید گوگل امکان پذیر نیست مگر به صبر و البته تلاش مستمر تیم متخصص سئو که حرفه ای و کار بلد باشد. اگرچه ممکن است عدهای با تکنیکهای سئو کلاه سیاه به صورت موقتی نتایجی بگیرند، اما بهدست آوردن نتایج پایدار در گرو استفاده از تکنیکهای سئو کلاه سفید است.
نیازمند کدنویسی و اصلاح بخش های وب سایت می باشد.
فعالیت و کارهایی که موجب بهینه سازی صفحات وب میشود.
افزایش سرعت سئو با لینک سازی حرفه ای امکان پذیر می شود.
تیم توسعه و طراحی وب آکسایا
پروژه های موفق و رضایت مشتریان ما
بعد از گذشت ۱۱ سال کار در حوزه فناوری اطلاعات هر روز خود را در زمینه طراحی سایت و خدمات دیجیتال بروز نمودیم و در این راه جدیدترین ابزار های وب را در اختیار گرفتیم و اینگونه توانستیم رضایت شما را همواره کسب نماییم.
مسیر سئو وب سایت شما چگونه است؟
این بخش یکی از حساسترین و استراتژیکترین بخشهای سئو است. ما اصطلاح طنزی داریم که میگوید «اول پلاک را ببین؛ بعد ماشین را بشور». ماجرا به طنزی برمیگردد که فردی بعد از شستن ماشیناش متوجه میشده ماشین شخص دیگری را شسته. بسیاری از کسانی که به دنبال سئو سایت هستند کلمات کلیدی اشتباهی را برای اهداف سئوییشان انتخاب میکنند و پس از موفقیت در این واژه متوجه میشوند که اتفاق مثبتی برای کسبوکارشان رخ نداده.
ما با تکنیکهای کیورد ریسرچ ابتدا همه کلمات کلیدی مستعد رتبه گرفتن را پیدا میکنیم. سپس بر اساس معیارهایی کلمات کلیدی را استنتاج میکنیم که برای کسبوکار شما پولساز باشد. برای این کار تعامل فکری نزدیک بین منتوریکس و شرکت شما نیاز است. خروجی کار keyword Map است که چراغ راه ما خواهد شد. مراحل به صورت خلاصه به شرح زیر است:
در این بخش به سراغ یک استراتژی محتوا تر و تمیز و پرقدرت محتوا میرویم، یعنی ابتدا بررسی میکنیم کسانی که رتبههای خوبی گرفتهاند چه محتواهایی تولید کردهاند (به اصطلاح همان Content Gap را استخراج میکنیم)، سپس از همان کیوورد ریسرچ برای ایده محتوایی استفاده میکنیم؛ یعنی چه چیزهایی میتوانیم تولید کنیم که نقش توپخانه سئو را بازی کند. نهایتاً با یک سری کارهای دیگر به یک تقویم محتوایی (Content Calendar) منظم میرسیم که نشان میدهد این محتواها توسط چه کسی و در چه زمانی باید تولید شوند.
این تمام راه نیست؛ اغلب نیاز است که محتواهای سئویی درجه ۱ برای صفحات لندینگ بنویسیم. این کار کاملا تخصصی است و ما در تیممان کسانی داریم که میتوانند جادو کنند. در حقیقت با کمک کشف کیوردهای LSI و Subtopicهای مرتبط به یک واژه چنان محتوایی بسازند که مطمئن باشیم گوگل آن را دوست خواهد داشت.
اگر تیم محتوا داشته باشید ما به شما کمک میکنیم که این مسیر را پیش ببرید، اگر خیر تمامی این مرحله را خودمان به عهده خواهیم گرفت. شاید کمی غیر فروتنانه به نظر برسد، اما ما خودمان را به صورت جدی در تولید محتوا از بهترینها (و احتمالا بهترین) میبینیم و قصههای موفقیت فراوانی در تولید محتوا داریم که میتواند این ادعا را ثابت کند. نهایتاً به صورت خلاصه کارهای زیر را در بخش محتوا انجام میدهیم:
این مرحله نیز حساسیت خودش را دارد؛ حساسیت ماجرا به این بازمیگردد که بسیاری مواقع برای اجرای سئو تکنیکال نیاز است که وارد مذاکره با تیم طراحی سایت شویم. این پروسه در بسیاری از موارد با چالش مواجه میشود. اما از آن جایی که ما هم تیم Developer داریم با ادبیات و نحوه ارتباط با متخصصان این حوزه کاملا آشنا هستیم و تلاش میکنیم فضای همکاری ایجاد کنیم که به سود همه باشد.
برای سئو تکنیکال ابتدا ساختارهای لندینگها و نیازهای تکنیکال تحلیل میشود و در نهایت به یک نقشه راه برای اجرای سئو تکنیکال خواهیم رسید. کارهای این مرحله به صورت خلاصه عبارتند از:
ظریفترین قسمت سئو که حسابی هم کار میبرد، همین سئو داخلی یا On Page SEO است. در این قسمت کارهایی انجام میدهیم که موجب بهینهسازی صفحات وب و کسب ترافیک ارگانیک بیشتر میشود. یکی از مهمترین اقدامات در این قسمت، تولید محتوای باکیفیت است که پیشتر در مورد آن صحبت کردیم؛ آنچه در ادامه انجام میدهیم بهینهسازی تیترها، تگهای HTML، متا و تصاویر است. اقدام مهم بعدی، لینکسازی داخلی در تمام قسمتهای سایت است تا ساختار آن را برای موتورهای جستوجو قابل فهم کنیم. خلاصه کارهای ما در این قسمت شامل موارد زیر میشود:
ظریفترین قسمت سئو که حسابی هم کار میبرد، همین سئو داخلی یا On Page SEO است. در این قسمت کارهایی انجام میدهیم که موجب بهینهسازی صفحات وب و کسب ترافیک ارگانیک بیشتر میشود. یکی از مهمترین اقدامات در این قسمت، تولید محتوای باکیفیت است که پیشتر در مورد آن صحبت کردیم؛ آنچه در ادامه انجام میدهیم بهینهسازی تیترها، تگهای HTML، متا و تصاویر است. اقدام مهم بعدی، لینکسازی داخلی در تمام قسمتهای سایت است تا ساختار آن را برای موتورهای جستوجو قابل فهم کنیم. خلاصه کارهای ما در این قسمت شامل موارد زیر میشود:
بنا بر تجربهی ما، شرط موفقیت در پروژهها ایجاد تعامل و اعتماد متناظر است. برای اینکه به این تعامل برسیم آن چه از سئو نیاز است را بدون پنهان کردن هیچ فوت کوزهگری به شما آموزش میدهیم و با تهیه گزارشهای مستمر خیال شما را آسوده میکنیم که در مسیر درستی قرار داریم. رسیدن به نتایج گوگل به این ارتباط قوی بین منتوریکس و شما نیاز دارد.
سئو تضمینی چیست؟ درباره سئو تضمینی چه میدانید؟
آیا شما هم نگران هزینه و زمانی که برای سئو سایتتان میگذارید هستید؟ کاملا حق دارید، چرا که سئو موفق میتواند سرنوشت یک سازمان را به کلی متحول کند و سئو ناموفق خسارت محض خواهد بود، اما منتوریکس کارش را تضمین میکند؟
چرا که نه. ما به کارمان ایمان داریم که موفق خواهیم شد؛ همانطور که بارها در دشوارترین کلمات ایران موفق شدهایم بهترین نتایج را به دست بیاوریم؛ البته به شرط این که تمامی عناصر موفقیت ما را همراهی کنند. منظور ما همکاری هدفمند و استراتژیکِ کسانی است که کار طراحی سایت را به عهده دارند، تیم محتوا و حتی همراهی شرکت برای در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم از محصولات و خدماتی که ارائه میکنند. چه عواملی موفقیت در سئو را تضمین میکنند؟ در ادامه عوامل تضمینکننده موفقیت سئو لیست شدهاند؛ به شما پیشنهاد میکنیم که اگر به دنبال سئو تضمینی هستید، برای برونسپاری کارتان این موارد را جویا شوید:
تعرفه خدمات سئو در اکسایا چقدر است؟
هزینه خدمات سئو چقدر است؟ آیا برای سئو تعرفهای وجود دارد؟ اگر بهدنبال سئو سایت خود هستید، طبیعی است که بخواهید از قیمت سئو مطلع شوید. در ادامه، ابتدا توضیح دادهایم که هزینه سئو متشکل از چه مواردی خواهد بود، سپس جدول پلن قیمت سئو منتوریکس را آوردهایم. درصورتی که ترجیح میدهید این جدول برای شما توضیح داده شود، با شماره ۰۹۲۰۶۵۲۵۶۵۲۵ تماس بگیرید.
قیمت سئو به موارد زیر ارتباط پیدا میکند:
ما در جدول زیر تلاش کردهایم که تقریبی شفاف از قیمت سئو در اختیار شما قرار دهیم.
سرفصلها | توضیحات خدمات | پلن برنز | پلن نقرهای | پلن طلایی |
آنالیز کلمات کلیدی و رقبا | کیوورد ریسرچ حرفهای | |||
تعداد کلمات کلیدی Unicorn | ۵ | ۱۰ | ۱۰۰ | |
تعداد کلمات کلیدی Long Tail | ۵۰ | ۱۰۰ | بیش از ۱,۰۰۰ | |
سئو تکنیکال (ON PAGE SEO) | تحلیل تکنیکال وبسایت برای بهینهسازی ساختار و لندینگهای لازم | |||
بهینهسازی دائمی تگهای تایتل، دیسکریپشن، H1 و... | ||||
اجرا و بهینهسازی سایت مپ | ||||
بهینهسازی فایل robots.txt | ||||
اجرا و یا مشاوره بهینهسازی Performance مبتنی بر الگوریتم Core Web Vitals | ||||
آنالیز کانیبالیزیشن و اجرای Canonicalهای لازم | ||||
بهینهسازی تصاویر برای موتور جستجو | ||||
اجرای Structure Dataهای لازم | ۳ | ۵ | ۱۰ | |
بررسی مشکلات Mobile User Friendly | ||||
کشف Duplicate Contents و حل مشکلات احتمالی | ||||
کشف Broken Links & Images و حل مشکلات آن | ||||
اضافه کردن به نقشه گوگل مپ | ||||
لینکسازی (OFF PAGE SEO) | آنالیز لینکسازی رقبا | |||
تهیه رپرتاژ آگهی و پیدا کردن بهترین وبسایتها (ماهانه) | ۲ | ۵ | بیش از ۱۲ | |
اجرای Disavow برای لینکهای بد ورودی از طرف رقبا | ||||
گزارشدهی از وضعیت سئو و UX | راهاندازی گوگل آنالیتکس | |||
تنظیم Goalها و Eventهای لازم برای تجزیه و تحلیل User Experience | ||||
تهیه داشبورد در دیتا استدیو از وضعیت رشد سئو و عملکرد سایت | ||||
مانیتورینگ رقبا در سئو | ||||
داشبورد Performance ماهانه (CLS,LCP,FID) | ||||
بهینهسازی نرخ تبدیل | بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) و User Experience | |||
A/B تست لازم برای تحلیل وضعیت | ||||
اسکرین رکوردینگ از رفتار کاربران در سایت | ||||
تهیه Funnelهای لازم | ||||
بازاریابی محتوا | تدوین استراتژی محتوا | |||
تدوین Content Theme و Content Calendar | ||||
تهیه محتواهای لندینگهای سئویی | ۵ | ۱۰ | بیش از ۱۰۰ | |
اجرای Content Audit ماهانه | ||||
آموزش | آموزش سئو | |||
آموزش بازاریابی محتوا | ||||
آموزش تگ منیجر | ||||
آموزش هاتجر | ||||
آموزش گوگل آنالیتکس | ||||
قیمت ماهیانه (تومان) | از ۴.۵ میلیون | از ۸.۵ میلیون | توافقی | |
آنالیز کلمات کلیدی و رقبا از مهمترین بخشهای استراتژی سئو و بازاریابی محتواست.
بدون تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و کارهایی که رقبا انجام میدهند، مانند شخصی میمانید که در صحرا یا اقیانوس بدون قطبنما یا GPS گمشده است. در آنالیز کلمات کلیدی باید چند مورد را در نظر داشت؛ پیدا کردن تعداد کلمات کلیدی Unicorn، پیدا کردن تعداد کلمات کلیدی Long Tail و تحقیق کلمه کلیدی. هنگامی که لیستی از این ۳ مورد داشته باشیم، وقت آن است رقبای خود را پیدا کنیم و ببینیم آنها برا گرفتن رتبه ۱ صفحه نتایج جستوجو گوگل چه کارهایی کردند و چرا رتبههای بالا را مال خود کردند. ابزارهایی مانند سایت الکسا، افزونه MOZ، Keyword Planner، SEMrush و Ahref میتوانند کمک بزرگی در آنالیز کلمات کلیدی و رقبا باشند.
این نوع آنالیزها به شما کمک میکنند تا ترافیک خود را افزایش دهید و استراتژی سئو درستی داشته باشید. برای مثال کلمات کلیدی مهمی را پیدا کنید که بسیار جستوجو میشوند اما رقبایتان به آن توجهی نداشتند یا با پیدا کردن کلمات رقابتی و مهم در حوزه تخصصی شما مقدار نرخ بازگشت سرمایه و نرخ تبدیل را افزایش دهید. همچنین به راحتی میتوان فهمید که رقبا در کدام کلمات کلیدی از سئو داخلی، در کدام کلمات کلیدی از گوگل ادز و در کدام کلمات کلیدی به رپورتاژ آگهی و دیگر کارهای مفید روی آوردند.
سئو تکنیکال به رباتهای گوگل کمک میکند سایت ما را بهتر خزش کنند و صفحات را به درستی ایندکس کنند. روشهای سئو تکنیکال و سئو داخلی بسیار گسترده هستند و اگر این روشها به درستی انجام نشوند، ضرر جبران ناپذیری را به سئو سایت شما خواهد زد که تا مدتها درگیر آن خواهید بود. از کارهایی که در سئو تکنیکال یا سئو فنی باید انجام داد میتوان به بهینه سازی ساختار سایت، ساخت نقشه سایت، ساخت فایل Robots.txt، آنالیز کانیبالیزیشن و اجرای Canonical، بهینهسازی تصاویر برای موتور جستجو، اجرا Structure Data، کشف محتوا تکراری (Duplicate Contents)، بهینهسازی صفحات ۴۰۴، حل کردن ارورهای ۳۰۰ و ۴۰۰ و ۵۰۰، ریسپانسیو بودن سایت، پیدا کردن لینکهای شکسته، بهینه سازی سرعت سایت و عملکرد، بهینه سازی کوروب وایتال (Core Web Vitals)، بررسی مشکلات Mobile User Friendly، بررسی خزش رباتها، بررسی Crawl Budget و … اشاره کرد.
از کارهای بسیار مهم در این بخش باید به متا و تایتل دسکریپشن و تگهای Heading اشاره کرد. درست نوشتن متا و تایتل دسکریپشن با استفاده از آنالیز تحقیقات کلمات کلیدی و رقبا کمک میکند تا رتبههای بالای صفحه نتایج جستوجو گوگل در کلمات کلیدی مرتبط را به دست آورید. بدون داشتن یک سئو تکنیکال خوب نمیتوان سمت سئو داخلی رفت، هر چند سئو فنی را میتوان بخشی از سئو داخلی دانست.
تخصص، اعتبار، اعتماد (expertise, authority, and trustworthiness) چیزی است که گوگل همیشه برای رتبه دادن به سایتها آن را در نظر دارد. پس برای اینکه سایت شما متخصص، با اعتبار و قابل اعتماد باشد نیاز به لینک سازی بسیار قوی دارد، چون کیفیت سایت شما با این ۳ معیار سنجیده میشود. در اینجا نیز باید آنالیز لینکسازی رقبا را به درستی انجام دهید تا چشماندازی خوبی نسبت به لینک سازی داشته باشید. از روشهایی که میتوان در این قسمت استفاده نمود منتشر کردن رپرتاژ آگهی در سایتهایی با اعتبار دامنه خوب و Spam Score پایین است. روش دیگر گرفتن بکلینک از سایتهاییست که سئو آنها بسیار خوب است.
از آنجا که رقابت بسیار زیاد است و برخی از رقبا از سئو کلاه سیاه استفاده میکنند، باید حواستان باشد که چه لینکهایی به سایت شما میدهند. گاهی لینکهای غیراخلاقی و بد ورودی میتواند آسیب جدی به سئو سایت بزند که باید حتما این لینکها را Disavow کنید و نگذارید با این ترفندها که مانند جادو سیاه میماند، ضرر کنید.
بدون داشتن گزارش دقیق از عملکرد وبسایت، نخواهید فهمید که استراتژی سئو شما از کجا آمده است و دارد به کجا میرود. اگر گزارشهای مختلف درباره سئو نباشد مسیر پیشرفت خود را نخواهید دید، همچنین نخواهید فهمید که در کدام قسمت نیاز به بهینه سازی فوری دارید و در کدام قسمت عملکردتان بدون نقص انجام میشود. از این رو بهتر است ابزارهایی مانند گوگل آنالیتکس، گوگل دیتا استودیو، گوگل سرچ کنسول و دیگر ابزارهای لازم برای گزارشگیری وضعیت سئو و UX را بر روی سایت خود فعال کنید. گزارشهایی که از این ابزارها خواهید گرفت تغییر دهنده بازی شما در رقابت سئو سایت خواهد بود و میتواند در نرخ بازگشت سرمایه تاثیر مستقیم داشته باشد.
بعد از اجرای گوگل آنالیتکس و ابزار دیگر در سایت باید Goalها، قیفهای بازاریابی، Eventها را برای تجزیه و تحلیل تجربه کاربری (UX) را ست کنید و براساس آنها استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را بچینید. تهیه داشبورد در دیتا استدیو از وضعیت رشد سئو و عملکرد سایت، مانیتورینگ رقبا در سئو، تهیه داشبورد Performance ماهانه (CLS,LCP,FID) و انواع داشبوردهای دیگر نیز تاثیر مستقیمی بر تجزیه و تحلیل و بالابردن آگاهی درباره وضعیت کنونی سایت خواهد داشت، به صورتی که میتوانید تصمیمهای خود را بسیار هوشمندانه اتخاذ کنید.
تخصص، اعتبار، اعتماد (expertise, authority, and trustworthiness) چیزی است که گوگل همیشه برای رتبه دادن به سایتها آن را در نظر دارد. پس برای اینکه سایت شما متخصص، با اعتبار و قابل اعتماد باشد نیاز به لینک سازی بسیار قوی دارد، چون کیفیت سایت شما با این ۳ معیار سنجیده میشود. در اینجا نیز باید آنالیز لینکسازی رقبا را به درستی انجام دهید تا چشماندازی خوبی نسبت به لینک سازی داشته باشید. از روشهایی که میتوان در این قسمت استفاده نمود منتشر کردن رپرتاژ آگهی در سایتهایی با اعتبار دامنه خوب و Spam Score پایین است. روش دیگر گرفتن بکلینک از سایتهاییست که سئو آنها بسیار خوب است.
از آنجا که رقابت بسیار زیاد است و برخی از رقبا از سئو کلاه سیاه استفاده میکنند، باید حواستان باشد که چه لینکهایی به سایت شما میدهند. گاهی لینکهای غیراخلاقی و بد ورودی میتواند آسیب جدی به سئو سایت بزند که باید حتما این لینکها را Disavow کنید و نگذارید با این ترفندها که مانند جادو سیاه میماند، ضرر کنید.
فرآیند تبدیل کردن کاربر به مشتری را نرخ تبدیل میگویند. ممکن است ترافیک بسیار خوبی بر روی سایت خود داشته باشید، اما خرید، ثبت نام یا هر کاری که مورد انتظار شما است را انجام ندهند. در این صورت نرخ تبدیل شما پایین است و نیاز به بهینه سازی دارد تا افزایش نرخ تبدیل (CRO) بالایی داشته باشید. برای این کار نیاز دارید تا رفتار کاربرانتان را بفهمید، به همین دلیل باید از ابزارهای مختلف مانند گوگل انالیتکس و HotJar و دیگر ابزارها استفاده کنید تا رفتار کاربر هنگام ورود به صفحه شما را بدانید. اگر کاربر تجربه کاربری خوبی در صفحه شما نداشته باشد، قظعا سایت شما را ترک خواهد کرد و دیگر به مشتری تبدیل نمیشود.
در این مرحله نیاز دارید قیفهای بازاریابی خود را براساس مدلهای مختلف ست کنید تا درک درستی از رفتار کاربر داشته باشید. برای مثال بدانید چند نفر وارد صفحه پرداخت شدند، چند نفر پرداخت کامل را انجام دادند و تکمیل سفارش کردند و یا چند نفر حتی روی دکمه خرید کلیک نکردند.
با یک استراتژی کامل و گرفتن A/B تست لازم برای تحلیل وضعیت میتوان بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) و User Experience را انجام داد، اما این کار نیاز به زمان زیادی دارد و باید در آن صبور باشید تا به نتیجه دلخواه مورد انتظار که همان افزایش نرخ تبدیل است برسید.
محتوا پادشاه است! بهتر است بگوییم محتوا یعنی همه چیز! گوگل تخصص، اعتبار، اعتماد (expertise, authority, and trustworthiness) را همیشه در نظر دارد، پس باید بدانید زمانی به تخصص، اعتبار و اعتماد خواهید رسید که محتواهای بسیار خوبی تولید کنید که کاربر از آن لذت ببرد.
جو پولیتزی میگوید بازاریابی محتوا فرآیند تولید محتوا جذاب و مفید و توزیع آن برای درگیرکردن و جلب توجه مخاطب خاص (پرسونا) برای اقدام به عمل مانند خرید یا ثبتنام است.
این مهم با تدوین استراتژی محتوا، اجرای Content Audit ماهانه، تدوین Content Theme و Content Calendar، مفید بودن محتوا برای کاربر و نوشتن محتواهای همیشه سبز به دست میآید.
در تهیه محتوا سئویی و کاربرپسند باید همه چیز را در نظر بگیرید. کلمات کلیدی، پاسخ به سوالات مهم کاربران که در جستوجوی آن هستند و ارائه آن در قالب درست و مکان درست از مهمترین مراحل بازاریابی محتوا هستند.
باید بدانید که محتوایی که تولید میکنید با چه هدفی تولید میشود و در کجا میخواهد منتشر میشود، چون تولید محتوا برای هر یک از پلتفرمها متفاوت است و هر کدام زبان خاض خودشان را دارند. برای مثال آیا محتوایی که تولید میکنید برای اینستاگرام است یا لینکدین، وبلاگ، تلگرام، کانال واتساپ، فیسبوک و یا دیگر شبکههای اجتماعی. تمامی این کارها در بازاریابی محتوا میگنجد که باید به آن توجه ویژهای داشته باشیم.
برای وارد شدن به هر موضوعی باید آگاهی نسبی دربارهی ان موضوع داشته باشید تا بتوانید مهارتهای خود را در آن پرورش و رشد دهید. کسبوکارها و استارتاپهای تازه کار نیاز دارند تا کارمندان و مدیرانشان آموزشها و دورههای بسیاری ببینند، چون اگر این آموزشها نباشد آمادگی برخورد با مشکلات پیش آمده در کسبوکار را نخواهند داشت. همچنین بدون دانش و اگاهی اگر به جنگ رقبا بروید، شکست قطعی است و باید از همان راهی که آمدید، به نقطه شروع بازگردید. به همین دلیل گذراندن آموزشهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار از نیازهای روزانه افراد است.
دوره گوگل آنالیتکس، دوره سئو، دوره بازاریابی محتوا، همچنین آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش هاتجر و آموزش تگ منیجر میتواند برای کارمندان استارتاپها مفید باشد. یادگیری هر یک از این ابزارها شما را با دنیای جدیدی آشنا خواهد کرد که میتواند بسیار جذاب و جالب باشد، چون میتوانید با این آموزشها هرگونه چالش به وجود آمده را حل کنید و همیشه برای حل مسائل موجود کنجکاو باشید. همچنین با یادگیری این دورهها دانش روز، افزایش بهرهوری، افزایش درآمد، مهارتهای فردی، افزایش رضایتمندی از خود، راحتی و آرامش و اعتماد به نفس را به دست خواهید آورد که هر کدام از آنها در دنیای امروزی باارزش هستند.
جدید ترین ها و بروزترین
ما سعی کردهایم در دسته بندی های مختلف آموزش ها و اطلاعات مورد نیاز را فراهم آورده ایم.
طراحی سایت با المنتور افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته با بیش از ۵میلیون سایت وردپرسی برای ایجاد محتوا است که نیاز به کد نویسی ندارند. المنتور نسخه پرو نیز دارد و بر روی سایت وردپرسی شما نصب میشود (نصب
سیستم مدیریت محتوا CMS چیست ؟ سیستم مدیریت محتوا (CSM) برای موفقیت اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها و اینترانت ها (شبکه های داخلی) حیاتی است. با این وجود هنوز بسیاری از سازمان ها و شرکتها با این تکنولوژی
چرا و نباید های سئو سایت چیست؟
ما سعی کردهایم سوالات مهم و کلیدی که در روند سفارشی و طراحی سایت برای شما پیش آمده است را پاسخ دهیم
خدمات سئو به کلیهی خدماتی گفته میشود که موجب بهبود سئو سایت، افزایش رتبه و افزایش بازدید سایت میشود.
جواب این سوال به نوع خدماتی که دریافت میکنید بستگی دارد. برای دیدن هزینه سئو سایت در سال ۱۴۰۰ وارد سایت منتوریکس شوید.
رسیدن به رتبه ۱ نتایج گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما برای کلمات کم رقابت حداقل بین ۶ تا ۱۲ ماه طول میکشد. کلمات پررقابت ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.
با تشکر از اینکه سایت رسمی طراحی وب آکسایا همدان را انتخاب کردهاید.
نیاز به طراحی سایت خود یا افزایش رتبه گوگل سایت خود دارید؟ به بخش “خدمات ما” مراجعه کنید.
هدف ما ارائه بهترین کیفیت در طراحی وب سایت در جهت رسیدن شما به آنچه لازم دارید میباشد.
میدانستید برای راه اندازی یک سایت موفق، یک تیم حرفه ای طراحی سایت به همراه پشتیبانی لازم و ضروری است؟
طراحی وب آکسایا با بیش از ۱۲ سال فعالیت مستمر و حرفه ای در زمینه راهکارهای وب در همدان توانسته موفقیت های زیادی در زمینه ی طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت اموزشی، افزایش رتبه سایت و .. موفقیتهای زیادی همراه شما کسب نماید.
بسیار خرسند هستیم از اینکه توانستهایم شما را در برندینگ و مارکتینگ محصولات شما همراهی کنیم و این نشان از اعتماد شما به تیم قدرتمند طراحی سایت آکسایا میباشد.
اگر در بخش های وبلاگ طراحی وب همراه ما باشید حتما خواهید دید که در زمینه های برنامه ریزی استراتژی فروش و تکنیک های افزایش سرعت سایت صحبت کرده ایم.
در کنار تمامی این خدمات در وب ما یکی از خلاق ترین تیم های مدیریت اینستاگرام ( ادمین اینستاگرام ) را در همدان در اختیار داریم تا بتوانید برند شما را با بهترین برنامه ریزی استراتژی محتوا، تولید محتوا اینستاگرام به سر حد رشد اینستاگرامی برسانیم.
هر آنچه در حوزه طراحی سایت اعم از طراحی سایت شرکتی، سیستم مدیریت محتوا یا مدیریت وب، طراحی اپلیکیشن و اطلاعات کاربردی در زمینه وب برای شما فراهم است.
ما ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته پشتیبان سایت شما خواهیم تا بروز و پر قدرت در اینترنت بدرخشید. پشتیبانی اینستاگرام، پشتیبانی سایت، پشتیبانی فروشگاه آنلاین شما همگی توسط نیروهای متخصص دیجیتال ما مدیریت و ارائه خدمات به شما مینمایند.
کافی است با شماره تماس +۹۸۹۲۰۶۲۵۶۵۲۵ تماس حاصل فرمایید.یا به دفتر ما واقع در: همدان، میدان فردوسی، ساختمان فروسی، واحد ۹ مراجعه نمایید.
در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به اصول طراحی سایت بیابید.
طراحی وب | سئو و بهینه سازی | خدمات ایسنتاگرام|طراحی سایت وردپرس| طراحی اپلیکیشن|طزاحی سایت همدان|سئو سایت|
آسوده و راحت تجارت آنلاین خود را توسعه دهید.
داستان آکسایا
طراحی وب آکسایا ارائه دهنده خدمات توسعه وب و دیجیتال مارکتینگ، کار خود را در سال 89 توسط تیم جوان و خلاق از دانشگاه همدان در رشته It آغاز نمود و بعد از گذشت سالها توانسته است با بیش از صدها شرکت و ارائه دهنده خدمات آنلاین همکاری موفقی را داشته باشد و.. ادامه >
تماس با ما