تیم تخصصی و کدنویسی

طراحی سایت
اختصاصی در همدان

اولین و بهترین مرکز تخصصی طراحی سایت در همدان، بیش از ۱۴ سال سابقه موفق
پشتیبانی حضوری و آنلاین

طراحی سایت همدان

جدید‌ترین ایده‌ها

ما همواره سعی می‌کنیم رویاهای شما را با جدیدترین خلاقیت‌ها اجرا کنیـــم.

پشتیبانی حرفه‌ای

تیم پشتیبانی آکسایا هر لحظه آماده پاسخ‌گویی و رفع مشکلات شماست.

برنامه‌ریزی و کار تیمی

هدف ما موفقیت شما با کار تیمی در کنار برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند می‌باشد.

شرکت طراحی سایت و برنامه‌نویسی آکسایا

(مسئولیت محدود)

تیم تخصصی طراحی و برنامه‌نویسی آکسایا در زمینه ارائه خدمات  راه‌کارهای وب، پلتفرم های آنلاین، انواع اپلیکیشن ها توسط تیم مجرب و بسیار حرفه‌ای  در سراسر ایران و خارج کشور فعالیت می‌نماید و کار خود را بصورت یک تیم کوچک دانشگاهی از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود و با کسب تجربه و موفقیت های مختلف در سال های گذشته نام و اعتبار خوبی از خود به جای گذاشته و همواره در تلاش است تا بتواند بهترین، بروز‌ترین و سریع‌ترین خدمات دنیای وب را ارائه نماید. تیم طراحی آکسایا ..

طراحی سایت در همدان

چرا طراحی سایت همدان با آکسایا ؟

چرا بهترین طراحی سایت در همدان هستیم!

روند کار اصولی

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت پروژه کدنویسی و طراحی سایت روند استاندارد، انتخاب صحیح پلتفرم جهت راه اندازی و مسیر توسعه می‌باشد.

خلاق و متخصص

نتیجه نهایی در پلتفرم و وب سایت شما بستگی به خلاقیت طراح در Ui/Uix و تخصص تیم کدنویسی سایت بر اساس خروجی با کیفیت می‌باشد.

متعهد و پاسخگو

آینده تجارت شما در دستان تیم برنامه‌نویسی و توسعه است ما بر این موضوع آگاه هستیم و با تمام وجود پاسخگو و متعهد به آنچه ساختیم هستیم.

طراحی سایت در همدان چه خدماتی ارائه می‌کند؟

خدمات طراحی سایت در همدان

طراح رابط و تجربه کاربری

UI / UX

مدیریت شبکه های اجتماعی

Social Networks

سرور و دامنه

Server & Domain

راه اندازی فروش آنلاین شما
شروع کسب درآمد آنلاین موفق در همدان

اجرای فروش آنلاین بصورت تضمینی با جدید‌ترین تکنولوژی‌های دنیای وب همراه با تیم تخصصی طراحی سایت آکسایا می‌توانید بدون دردسر ماهانه تا چند صد میلیون تومان فروش داشته باشید..

از صفر تا صد ما تمامی فرآیند‌های فروش آنلاین را برایتان طراحی و اجرا می‌نماییم شما فقط نگران تامین کالا جهت فروش باشید.

یک فرصت ویژه و فوق العاده جهت افزایش درآمد و مشتریان شما در شهر همدان و سراسر کشور

صاحب کسب و کار در شهر همدان هستید ؟

ما در طراحی آکسایا پس از ۱۴ سال کار در حوزه اینترنت، طراحی سایت در همدان و حضور در بیش از صدها استارتاپ به شما می‌گوییم از چه راهی و روشی و با چه ابزارها و تکنیک‌هایی می‌توانید نفر اول در شهر و حوزه کار خود باشید…

تعرفه طراحی سایت در همدان چقدر است؟

هزینه طراحی سایت در همدان

مقرون به صرفه‌ترین هزینه طراحی سایت در همدان به همراه بالا‌ترین کیفیت کار و سابقه کار در شرکت طراحی سایت آکسایا است، جهت استعلام قیمت از بخش پل‌های ارتباطی با ما وارد شوید تا همکاران ما شما راهنمایی کنند.
هزینه شروع طراحی سایت از ۴ میلیون تومان است. ما برای کسب و کارهایی که دنبال راه اندازی سایت با قیمت ارزان و مناسب هستند راهکار‌هایی داریم و این درحالیست که برای آنان که می‌خواهند رتبه یک گوگل هم باشند راه حل و برنامه‌ای دقیق و قابل اجرا داریم.

قبل از اینکه جهت انتخاب شرکت طراحی سایت اقدام کنید این مطلب را مطالعه کنید: تفاوت قیمت ها

دلیل اعتماد مشتریان به ما

چرا پروژه طراحی وب سایت خود را به آکسایا بسپاریم؟

اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که برای کسب و کار خود نیاز به یک وب سایت دارید شکی در آن نیست.
امروزه بیشتر مشاغل و کسب و کارها در کشور عزیزمان ایران به این باور رسیده‌اند که روش‌های بازاریابی و جذب مشتریان تغییر کرده است.
اگر شما صاحب کسب و کار در همدان هستید چندین دلیل وجود دارد که پروژه خود را به یک شرکت طراحی سایت در همدان (آکسایا) بدهید :

  • جلسه حضوری مشاوره طراحی سایت در دفتر همدان
  • ارتباط نزدیک تیم طراحی سایت با شما
  • برگزاری جلسات آموزشی بصورت حضوری
  • رفع سریع‌تر مشکلات و بروزرسانی ها در صورت وجود
  • تیم تخصصی، کدنویسی و طراحی سایت در همدان
  • قیمت پایین‌تر و کیفیت قابل رقابت با شرکت های بزرگ تهران
موفقیت طراحی سایت
رسیدن به درآمد نیازمند کار تخصصی است!

چرا طراحی وب سایت با امکانات حرفه‌ای نیاز دارید؟

مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات تخصصی شرکت طراحی سایت آکسایا، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی با ظاهر گرافیکی نوین، قیمتی رقابتی و عالی، عملکردی فوق العاده، امنیتی بالا، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و پشتیبانی به موقع و عالی است.

سایت‌های طراحی شده توسط شرکت وب آکسایا از سطح و استاندارد کیفی قابل تاییدی برخوردار بوده و رضایت کامل مشتریان و متخصصان نشانگر این ادعای ماست.

قیمت طراحی سایت

برخی از خدمات طراحی وب سایت عبارتند از :

  • طراحی و کدنویسی استاندارد و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا
  • طراحی Responsive سایت (واکنش گرا) قابل نمایش در موبایل و…
  • طراحی UI/UIX (رابط کاربری سایت) با دیزاین خلاقانه و مناسب کار شما
  • بهنیه‌سازی و سئو سایت بر اساس الگوریتم ۲۰۲۲ Google
  • وب سایت بدون محدودیت ( در ساخت محصول، صفحه، تصویر و.. )
  • امکان  همگام‌سازی و اتصال سایت با Google analytics
  • سرعت بالا و طراحی سبک در کدنویسی ها
  • طراحی استاندارد با امتیاز A در تحلیلگر‎‌های Gtmetrix ،Google ،Pingdom و…
  • طراحی با امنیت بالا و تضمینی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • ارائه آموزش‌های ویدئویی جهت استفاده بهینه از سایت
  • و بیش از صد‌ها امکانات کلیدی در سایت شما
دلیل فروش و موفقیت مشتریان ما

چرا نسبت به دیگر همکاران خود موفق‌تر می‌شوید؟

یکی از مهم‌ترین معیار‌های پیشرفت یک شرکت می‌تواند طراحی یک وب سایت مناسب و استاندارد باشد. طراحی سایت شرکتی با دیزاین و هویت بصری متناسب برند آن شرکت که خاص‌تر و منحصر‌ بفردتر از شرکت‌های رقیب دیگر باشد و البته کارآمد برای بازدید‌کنندگان آن نیز باشد.

نمایش توضیحات و خدمات که شامل محصولات وخدمات در یک وب سایت اطلاع رسانی باید به شکلی باشد که بازدیدکننده بتواند در کوتاه‌ترین زمان و راحتی به محصولات، خدمات و دیگر صفحات وب سایت دست پیدا کند و در کنار آن نیز بتوانید از نحوه‌ی کار و فعالیت شرکت اطلاعات کامل و مفید را مشاهده کند.
وجود صفحات مهمی مانند: اخبار و رویداد‌ها، تماس با ما، درباره ما، خدمات یا محصولات و همچنین امکان جستجوی سریع در مطالب از مهمترین ویژگی طراحی سایت شرکتی است. در دنیای امروز داشتن یک وب سایت برای هر شرکت یا سازمانی جز موارد ضروری به شمار می‌رود.

پروژه طراحی وب سایت
اساسی‌ترین دلایل داشتن وب سایت

نیاز شما به طراحی سایت در همدان چیست؟

  • بالابردن اعتبار شرکت
  • مکان مناسبی جهت معرفی محصولات و خدمات
  • افزایش بازدهی و درآمد شرکت
  • پیش نیاز تبلیغات و برندینگ
  • در دسترس بودن ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
  • جذب و استخدام راحت‌تر نیرو
  • پل ارتباط دو طرفه بین شرکت و مشتریان
  • فروش محصولات به صورت آنلاین در سرتاسر کشور
  • امور پشتیبانی آنلاین و خدمات شما
  • اطلاع رسانی‌های آنلاین و سریع
  • باشگاه مشتریان آنلاین و خدمات بی‌نظیر آن
  • و صدها امکانات و خدمات موثر دیگر..

سوالات متداول طراحی سایت در همدان

ما سعی کرده‌ایم سوالات مهم و کلیدی که در روند سفارشی و طراحی سایت در همدان برای شما پیش آمده است را پاسخ دهیم

طراحی وب آکسایا با گذشت ۱۲ سال سابقه کار موفق به همراه نمونه‌کار‌هایی که در سطح کشور و دنیا رتبه اول قرار گرفتند توانسته ‌ایم در کنار قیمت مناسب با کیفیت‌ترین طراحی سایت را در همدان داشته باشیم.
خداروشکر می‌کنیم که در این مدت تجارت‌های بسیار زیادی را در فضای مجازی گسترش دادیم.

طراحی وب آکسایا با بیش از ۱۱ سال سابقه طراحی سایت در شهر همدان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های توسعه دهنده وب همدان بصورت اختصاصی بوده است، که کار خود را در همین شهر آغاز نموده است و در همدان توسط تیم جوان طراحی سایت آکسایا  فعالیت می‌نماید.

تعرفه‌های طراحی سایت در همدان یکی از مواردی است که در شرکت‌ها و افرادی که بصورت فریلسنر کار می‌کنند کاملاً متفاوت و گاهاً از یک میلیون تومان شروع شده و گاهاً اختلاف قیمت‌های طراحی سایت به بیش از چند ده میلیون تومان هم می‌رسد و همه این اختلاف قیمت‌ها بستگی به نحوه خدمات، کیفیت خدمات طراحی سایت، پشتیبانی طراحی سایت، طراحی قالب اختصاصی یا آماده  و اختلاف در کدنویسی اختصاصی و متن باز است.

بهترین شرکت طراحی سایت در همدان کدام است؟ انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت کار سختی نیست چند ویژگی وجود دارد که می‌تواند توسط آن پی به اعتبار یک شرکت طراحی سایت در همدان نمود. اینکه این شرکت چقدر سابقه کار و موفقیت در زمینه پروژه‌های انجام شده دارد. نمونه‌کار‌های موفق یکی از نشانه‌های اعتبار هر شرکت طراحی سایت است. شما می‌توانید موفقیت‌های شرکت آکسایا را اینجا مشاهده نمایید.

بعد از طراحی وب سایت یکی از مهم‌ترین خدمات هر شرکت طراحی سایت پشتیبانی وب سایت توسط تیم طراحی و پشتیبانی آن شرکت است. ارائه خدمات پشتیبانی در همدان توسط شرکت آکسایا توسط تیم مجرب در ۲۴ ساعت شبانه روز بصورت آنلاین انجام می‌گیرد و با توجه به اهمیت پشتیبانی سایت ما در تلاش هستیم سریع‌ترین پاسخگویی و رفع مشکلات را برای مشتریان وب سایت داشته باشیم.

[ratemypost-result]
[ratemypost]

طراحی سایت یا اینستاگرام؟

این سوال بسیاری از شماست، برای فروش آنلاین طراحی سایت و داشتن یک وب سایت خوبه یا فروش در اینستاگرام؟ دلیل طراحی سایت همدان در این عصر تکنولوژی و حضور شرکت های های بزرگ در اینترنت یک حرکت هوشمندانه است که شما هم سریع‌تر وارد این بازی شوید تا بتوانید از دسترسی سریع مشتریان به شما بهره‌مند شوید سوال اصلی این است با وجود شبکه های اجتماعی گسترده و قدرتمند چرا به طراحی سایت در همدان نیاز دارید؟

برای رسیدن به یک پاسخ جامع شبکه های اجتماعی و طراحی سایت را با هم مقایسه میکنیم :

شبکه های اجتماعی ( Social Networks  ) :

شبکه های اجتماعی اولین ابزار حضور در بازارهای آنلاین است، این پلتفرم ها به مشاغل می‌دهد روزانه با مشتریان خود ارتباط داشته باشند و همچنین این امکان را فراهم می‌ آورد که مستقیماً با تجارت مورد نیاز خود ارتباط برقرار کنند. این پلتفرم‌ها ( اینستاگرام، تلگرام و .. ) در کنار ارتباط با مشتریان فعلی توانایی دسترسی به مخاطبان و مشتریان گسترده ‌ای از سراسر اینترنت را دارد. حدوداً نیمی از جمعیت جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و این به معنای چند میلیارد مخاطب و بازدیدکننده است. شبکه های اجتماعی رایج معمولاً رایگان هستند و کار کردند با آنها نیاز به دانش خاص و برنامه‌نویسی ندارد و هر شخصی می تواند در هر مکان در آنها حضور پیدا کند.

طراحی سایت ( Web Design ) :

در بخش قبلی دیدیم که شبکه های اجتماعی چه قدرت و امکاناتی داشت، ولی داشتن یک سایت و حضور در شبکه های اجتماعی دنیای متفاوتی هستند با توانایی های متفاوت. قطعاً قدرت باورنکردنی در حضور شما در یک وب سایت رسمی وجود دارد که کمتر کسی توجه‌ای به آن نموده است.
یک مدیر کسب و کار خوب این را می‌داند که حضور آنلاین خیلی فراتر از شبکه های اجتماعی جهت بازاریابی است و این را هم می‌داند حضور آنلاین یعنی داشتن فضایی در اینترنت مخصوص به خود با امکانات و توانایی های خود.

 طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در همدان باید بخش اصلی و هسته فیزیکی شما در فضای بیکران اینترنت باشد و شبکه اجتماعی یک کارمند در این حضور آنلاین. شبکه اجتماعی یک کارمند بازاریابی آنلاین در این غول کسب و کار به شما کمک می‌کند تا در اینترنت بتوانید حضور خود را پررنگ تر و با قدرتمند تر نمایش دهید. در واقع یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام نمایش یک کسب و کار خانگی کوچک یا یک بیزنس چند نفری دانشجویی را ارائه می‌کند.

داشتن یک سایت اختصاصی به کسب و کار شما اعتباری باور نکردنی می‌دهد. بر خلاف شبکه های اجتماعی که گفتیم باید در خدمت طراحی سایت باشد، داشتن یک طراحی سایت اصولی منعکس کننده : کسب و کار، برندتجاری یا شخصی شما، محصولات، اهداف و آرمان ها و در کل سبک زندگی شغل شما است.

 

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در همدان شامل تیم تخصصی حرفه ای می‌باشد که یکی از این تخصص ها طراح گرافیک حرفه‌ای است. طراح گرافیک برای بخش های لوگو وب سایت، رابط کاربری، بنرها، طرح ها و ست های رنگی سایت همراه با برند تجاری و سازمانی شما تمامی این خدمات توسط این واحد در طراحی سایت آکسایا انجام می‌گردد.
ما در تیم گرافیک خود آشنا به مراحل استاندارد طراحی سایت بر اساس نیازسنجی که از مشتری انجام می‌دهیم اقدام به طراحی اولیه خام سایت بر روی کاغذ می‌کنیم. تا بتوانیم نقشه کلی سایت را در دست داشته باشیم. پس از آن اقدام به طراحی وایرفریم سایت می‌کنیم.

طراحی وایرفریم سایت

طراحی اختصاصی رابط کاربری سایت یکی از مهم‌ترین اهداف در این واحد است که نتیجه آن سایتی ساده، حرفه‌ای تر و کاربر پسندتر خواهد بود. زمانی یک بازدیدکننده وارد سایت شما می‌شود باید بتوانند به سادگی از خدمات و بخش های مختلف سایت دیدن کنند و این موارد از همیت اولیه بالایی برخوردار است.

پشتیبانی و مشاوره فروش

منتظر سوالات شما هستیم!