افزایش ۱۳میلیارد دلاری جف بزوس

اولین و بهترین مرکز تخصصی طراحی سایت همدان، بیش از 14 سال سابقه موفق پشتیبانی حضوری و آنلاین

طراحی سایت

فقط
4

میلیون
تـومـان

طراحی وب سایت همدا | آکسایا

افزایش ۱۳میلیارد دلاری جف بزوس

فهرست مطالب

اگرچه ویروس کرونا در این روزها بسیاری از کسب وکارها را تعطیل کرده و ضربه بزرگی به اقتصاد جهانی وارد آورده،اما برای بعضی از ثروتمند ها خوب بوده و حتی باعث افزایش ثروت آن ها هم شده. جف بزونس مدیر عامل شرکت آمازون هم یکی از این افراد است.

این افزایش ثروت در حالی حاصل شده که ارزش سهام آمازون، رشدی ۷.۹ درصدی را به دنبال داشت و به دنبال آن، سهم ۱۱ درصدی جف بزوس از این شرکت، روی عدد ۱۸۹ میلیارد دلار ایستاد. برای درک بهتر افزایش ثروت جف بزوس در یک روز، می‌توان اینچنین گفت که وی در یک روز توانست درآمدی ۴۰۰۰ بار بیشتر از مجموع درآمدی که ممکن است یک آمریکایی با حقوق متوسط در طول مدت زمان عمر خود بدست آورد، کسب کند.

شواهد نشان می‌دهد که با شیوع موج دوم ویروس کرونا در جهان و تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارها، آمازون اما همچنان پابرجا مانده و تحویل کالاهای خریداری شده کاربران در این روزها را بر عهده دارد. این مساله در نهایت سبب افزایش ارزش سهام این شرکت شد.

از طرفی دیگر، در طی ماه‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های خرده‌فروشی جهان از قبیل JCPenny، Sur La Table و Chunk-E-Cheese بسیاری از کارکنان خود را اخراج کرده‌اند و برای برخی نیز سرنوشتی جز ورشکستگی رقم نخورد.

با این همه، ارزش سهام آمازون در سال جاری میلادی با رشدی ۷۳ درصدی مواجه شده و با در نظر گرفتن شرایط فعلی جهان، به نظر می‌رسد که این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد. از سویی دیگر، اکنون فرصت مناسبی برای این شرکت است که بتواند خرده فروشی‌های کوچک و یا آن‌هایی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، با قیمت مناسب خریداری کند و کسب و کار خود را بیش از پیش توسعه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

دیگر مطالب ما

خدمات طراحی سایت

مطالب بیشتر

طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور افزونه المنتور یک صفحه ساز پیشرفته با بیش از ۵‌میلیون سایت وردپرسی برای ایجاد محتوا است که نیاز به کد نویسی ندارند. المنتور نسخه پرو نیز دارد و بر روی سایت وردپرسی شما نصب می‌شود (نصب

مشاهده کامل »

CMS چیست؟ | ویژگی های CMS خوب

سیستم مدیریت محتوا CMS چیست ؟ سیستم مدیریت محتوا (CSM) برای موفقیت اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها و اینترانت ها (شبکه های داخلی) حیاتی است. با این وجود هنوز بسیاری از سازمان ها و شرکت‌ها با این تکنولوژی

مشاهده کامل »

با تشکر از اینکه همراه طراحی سایت آکسایا بوده‌اید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از روند طراحی سایت، قیمت های طراحی سایت، نمونه کارها و موفقیت های تیم برنامه‌نویسی آکسایا می توانید در ادامه همراه ما باشید.

[ratemypost-result]
[ratemypost]